تاسيسات فني تاسيسات فني .

تاسيسات فني

تبليغات اينترنتي چيست؟

چرا شما به تبليغات اينترنتي نياز داريد، و چه گزينه هايي در پيش رو داريد؟

به طور كلي هر كسب و كاري كه به نوعي در اينترنت حضور دارد -  مي تواند بزرگ يا كوچك، معرفي خدمات و يا فروش محصولات خود را داشته باشد، همچنين ميتوانند بسيار خاص و يا عمومي باشند - و همه آنها نتايج يكساني را مي خواهند: در حالي كه حداقل ميزان منابع را سرمايه گذاري ميكنند، ميخواهند كه حداكثر مبلغ سود را دريافت نمايند. خوب، يك روش بسيار كارآمد براي دستيابي به همه اينها وجود دارد:

شما ميتوانيد تمام مشتريان بالقوه خود را بشناسيد و آنها نيز ميتوانند از كسب و كارتان مطلع شوند و بصورت همزمان هر دو در اين فرايند شركت ميكنيد: تبليغات اينترنتي! بر خلاف تبليغات سنتي، تبليغات اينترنتي به طور فزاينده اي براي هر كسب و كاري قابل دسترس هستند و به شما امكان مي دهند به سرعت، و به راحتي، و بصورت كارآمد و مقرون به صرفه به هدف مورد نظر خود دسترسي پيدا كنيد. به همين دليل است كه در ميان كسب و كارها با حضور آنلاين جايگاه بيشتري كسب مي كنيد. بنابراين، در حالي كه داشتن يك وبلاگ ضروري ميباشد، حضور در شبكه هاي اجتماعي نيز ضروري است و داشتن استراتژي بازاريابي آنلاين از همه مهمتراست. واقعيت اين است كه تبليغات اينترنتي ضروري است و در حال تبديل شدن به يك اقدام عادي و فوق العاده مهم ميباشد.

اما اين همه ماجرا نيست، شما بايد بدانيد كه تبليغات اينترنتي چيست؟ چرا در دنياي امروز بسيار مهم است؟ و چه نوع تبليغاتي وجود دارد و چه نكاتي را براي گرفتن بهترين نتايج بايد دنبال كرد. و اين دقيقا همان چيزي است كه ما به شما نشان خواهيم داد.

با ما همراه باشيد با مقاله هاي مربوط به تبليغات اينترنتي:

تعريف تبليغات اينترنتي

اگر به وبسايت ها، اپليكيشن ها و يا رسانه هاي اجتماعي مختلف مانند فيس بوك، تلگرام، اينستاگرام و … نگاه كنيد، متوجه تعداد خيلي زيادي از تبليغات خواهيد شد. براي نمايش اين تبليغات در اين رسانه ها به اينترنت نياز است. بهمين خاطر، به اين دسته از تبليغات، تبليغات اينترنتي يا تبليغات آنلاين مي گويند. 

تبليغات اينترنتي در واقع نوعي استراتژي بازاريابي است كه شامل استفاده از اينترنت به عنوان يك رسانه براي به دست آوردن حداكثر فروش، با هدف قراردادن پيام هاي بازاريابي به مشتريان بسيار مناسب است. تبليغات آنلاين از نظر تعريف بازار هدف برنامه اي منحصر به فرد و مفيد ميباشد. تبليغات اينترنتي همچنين به عنوان تبليغات آنلاين يا ديجيتال نيز شناخته شده هستند. از اوايل دهه 1990 تبليغات اينترنتي رشد چشمگيري در صنعت تبليغات داشته كه به يك استاندارد جهاني براي سازمان هاي كوچك و بزرگ تبديل گشته است.

تبليغات اينترنتي براي اولين بار در سال 1994 و به صورت تبليغات بنري در سايت Wired.com انجام شد، و در مدت زمان كوتاهي مورد توجه بسياري از بازاريابان قرار گرفت. در سال 1995 تبليغات اينترنتي به صورت هدفمند انجام شد و متناسب با محتواي وبسايت ها و علايق مخاطبان، به آنها نمايش داده مي شد. در سال 1996، اولين ابزارهاي اندازه‌گيري كيفيت كمپين هاي تبليغات اينترنتي رونمايي شدند و بازاريابان به كمك اين ابزارها براي اولين بار توانستند تبليغات اينترنتي خود را دنبال كنند و آنها را مورد ارزيابي قرار دهند. امروزه تبليغات اينترنتي در سرتاسر دنيا، رشد چشمگيري داشته و  به يكي از كارآمدترين روش هاي بازاريابي تبديل شده است. 

 

بزرگترين مزيت تبليغات اينترنتي چيست؟

تصور كنيد كه در يكي از بهترين خيابان هاي جهان، يك فروشگاه 24 ساعته، در 365 روز در سال باز ميكنيد. اين كمترين چيزي است كه هنگام سرمايه گذاري در تبليغات اينترنتي انجام مي شود: شما به طور خودكار براي هزاران نفر از افرادي كه به دنبال زندگي خود هستند و حتي نمي دانيد كه وجود دارند، قابل مشاهده هستيد! علاوه بر اين، شرايط كسب و كارهاي بزرگ و كوچك در تبليغات آنلاين بسيار مهم و براي همه بطور يكسان است است. از آنجا كه تنها شما با صرف هزينه اي بسيار كم قادر خواهيد بود تا بهتر ديده شويد، اين مساله قطعا به افزايش ترافيك به وب سايت شما بستگي داشته و فروش آنلاين شما را افزايش ميدهد. بطور خلاصه، يك كمپين تبليغاتي اينترنتي كه به خوبي طراحي شده و اجرا مي شود مي تواند موفقيت شما را افزايش دهد. اما اين بيشتر از چيزي است كه بيشتر مردم از آن مطلع مي شوند؛ شايد به همين خاطر است كه هر ساله ميليون ها ميليون دلار در سرتاسر جهان صرف تبليغات اينترنتي ميشود.

در واقع، در كنار بازاريابي محتوا و بازاريابي ويدئويي، تبليغات آنلاين يكي از بزرگترين منابعرو به رشد در اينترنت است. هزينه تبليغات اينترنتي تنها در دو سال قبل به 137.53 ميليارد دلار رسيده است و براي سال بعد پيش بيني مي شود كه حتي از هزينه تبليغات تلويزيوني هم بالاتر برود. اين به علت اين واقعيت است كه تبليغات آنلاين بسيار جذابتر بوده و علاوه بر آن تقسيم بندي بهتري را براي آگهي شما امكان پذير مي سازد تا بتوانيد به هر نوع مخاطبي كه مي خواهيد دسترسي پيدا كنيد. همه اينها را مي توان در يك روش موثر، ساده، انعطاف پذير، قابل اندازه گيري و كم هزينه انجام داد. علاوه بر اين، مي توانيد عملكرد تبليغات خود را در زمان واقعي ببينيد كه آنها كار مي كنند يا خير. و اگر هنوز به دلايل بيشتري براي تبليغات در اينترنت نياز داريد،

10 دليل بزرگ وجود دارد كه نشان مي دهد تبليغات اينترنتي واقعا براي كسب و كار شما ضروري است:

1. بهتر ديده شدن و پوشش دهي بالا

2. ذخيره شدن زمان

3. فرمت هاي متفاوت

4. بازدهي بالا

5. كمترين هزينه

6. تقسيم بندي

7. ارتباط دوطرفه

8. موثر

9. با ثبات

10. قابل اندازه گيري 

تبليغات اينترنتي عضو لاينفك كسب و كار در دنياي مدرن امروز است.

اگر خواهان فروش بيشتر و كسب و كار پر رونق تر هستيد، اگر از وضعيت موجود  كمي احساس خستگي مي كنيد، در اين مقاله همراه ما باشيد، مطمئنا بعد از خواندن دست بكار خواهيد شد: 

مزيت اول: تبليغات اينترنتي يك استراتژي بلند مدت است.
بياييد واقع بينانه نگاه كنيم. ما درباره تلفن همراه هوشمند، تبلت، لپ تاپ و ...  صحبت مي كنيم، اكثر ما يك ابزار خاص ارتباطي داريم، علاوه بر اين، ما همواره در اينترنت هستيم. معني آن چيست؟

خب، به لطف تكنولوژي، مشتريان همواره به اندازه كافي در دسترس هستند. تبليغات آنلاين مي تواند منجر به توليد در سراسر جهان شود. بايد بدانيد كه بيش از نيمي از جمعيت جهان زير سن 30 سالگي هستند. موفقيت در تكنولوژي تنها يك راه دارد، و آن هم با تبليغات آنلاين شروع مي شود.

مزيت دوم: شما با تبليغات آنلاين كنترل داريد.
مشكل تبليغات سنتي اين است كه اغلب دشوار است كه شما سرمايه گذار را به پرداخت مجدد تبليغ توجيه كنيد. تراكت ها، بروشورها، آگهي ها، سربرگ ها و ... همه چيز يكسان است. در مقابل، تبليغات آنلاين به شكل هاي متفاوت عرضه ميشوند. بله، هنوز هم ممكن است بودجه شما از بين برود، اما اگر شما بدانيد كه چه كاري بايد انجام مي دهيد، خسارت به ميزان قابل توجهي كاهش مي يابد.

شما مي توانيد با تجزيه و تحليل درست اطلاعات، ابتدا بصورت آزمايشي در بسياري از مناطق مختلف تبليغ كنيد و با توجه به نتيجه مشخص كنيد كه كدام بخش  بهتر ميتواند به شما كمك كند و كدام بخش مناسب شما نيست.

مزيت سوم: تبليغات آنلاين مي تواند بسيار موثر باشد.
صرف نظر از اينكه تبليغات هزينه بر  يا رايگان است، اينترنت مي تواند  مخاطبان جهاني را به شما تحويل دهد. شناسايي بازار هدف، اصلاح نام تجاري تان و برندسازي، پس شما واقعا مي توانيد تبليغات خود را شروع كنيد.

نكته مهم اينجاست: ايجاد اعتماد و استفاده از قلاب هاي هوشمند براي متقاعد كردن  مصرف كنندگان براي خريد از شما، و در نهايت  ايجاد درآمد بالقوه براي شما.

مزيت چهارم: تبليغات اينترنتي مي تواند يك فن بزرگ پايه ايجاد كند.
مسلما چيزي به قدرتمندي  بازاريابي از طريق معرفي دهان به دهان وجود ندارد. اين مسئله هميشه براي صاحبان كسب و كار رويا بوده است.اما اكنون رسانه هاي اجتماعي، فرم هاي اينترنتي و مجموعه اي از راه هاي مختلفي وجود دارد كه مردم مي توانند در آن شركت كنند.

و

مزيت پنجم: تبليغات اينترنتي مي تواند به شما كمك كند كه مشتريان بهتري داشته باشيد.
تبليغات آنلاين مي تواند به شما در يافتن افرادي كه احتمال بيشتري دارد تا در مورد آنچه شما در حال فروش هستيد علاقمند شوند، كمك كنند. شخصيت خريدار همواره در كسب و كار بسيار مهم بوده است، اما در عصر اينترنت شما مي توانيد افراد مناسبي را پيدا كرده و تبليغات آنلاين خود را به طور مستقيم در مقابل آنها ارائه دهيد.

https://www.ariyads.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۳:۳۵ توسط:علي موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :